24 Mayıs 2012 Perşembe

BANA DAİR / 6


Herkese günaydın
Hayırlı cumalar

Dün kandil gecesiydi ve bizim ev kaloriye doldu taştı.
Babam ben seviyorum diye özellikle karamelli olanını seçmiş pastanın
Yanında da hediye edilen kuru pastalar ve kandil simitleri
Evde zaten kurabiye, muz , çikolata  gibi benim hasret çektiğim güzellikler vardı
Dün gece birden gözüm döndü
İnce bir dilim pastanın hesabını yaparken buldum kendimi
Sonra yarısını yesem yok yok bir çatal alıp nefsimi bastırayım dedim
Kendimi de bildiğim için bir bardak suyumu alıp olabildiğince uzağına gittim mutfağın :)
Kendimle gurur duydum.
Ben ziyan olur artık olur düşüncesiyle sevmediğim şeyleri bile tüketen biriydim.
Dün sadece minik bir ısırık alıp kocaman lokumu attım çöpe
İsraf olduğu için üzüldüm ama bana da bedenime de yazık.
Hasılı böyle
Varlık içinde yokluk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder