12 Mayıs 2012 Cumartesi

BANA DAİR





Bundan altı yıl önce , aylardan Ramazan ve ben yine 105 kg iken tanıştırılmıştım "doğru insan" dediğim kişi ile. Arkadaş cümlelerinin referanslarıyla msn ve telefonla iletişim kurmuş, birbirimizi tanımaya çabalamıştık. Tek yalanım kilo sorusuna verdiğim cevaptı. Nasıl derdim 105 kg yim diye. Hem de fiziksel özelliklere önem veren birine. 85 diyiverdim. Tanışmamızın ikinci ayına kadar erteleyebildim yüzyüze görüşme isteğini.
"KİLO YÜZÜNDEN O İNSANI KAYBEDEMEM" cümlesi beni kamçılamış gece gündüz spor yaparakve sıkı bir diyetle iki ayda 9kg vermiştim. 96kg ile karşısına çıkmak benim için gurur vericiydi. Ama o yaptığım spordan,diyetten habersiz bana iki ayda kilo aldığımdan bahsediyordu. O an sanki kalbimi taşlarla,sopalarla dövüyorlardı. Fiziksel görüntümden dolayı hayal kırıklığına uğrayan O kilo verebileceğimden bahsediyordu. Zor da olsa tebessüm edebilmiştim iki ayın acısını boğazımda duyarak.Bir yıl sonra ben 25 kg verip 80 kg olmuştum.. 171cm boya da yakışıyordu o kilo. Gayet alımlı ve hoş bir görüntüye sahip olmuştum. Yine yetmedi. Akrabaları beni kilolu buldukça o benden uzaklaşıyordu. Aşamadık kiloyu. Ve gitti. Ve bitti. Ben de küstüm herşeye. Bir yılda 25 kg nin hepsini aldım
Şimdi yeni bir başlangıç yapmak istiyorum.
Yeni yılda daha sağlıklı, daha alımlı, daha mutlu olma adına bu blogu açtım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder